Nu va dt klippt!

japp dt verkar inte bättre än att våren äntligen infunnit sin plats, något jag INTE tänker klaga på ^^ Ida va dt uppe me tuppen igen fast ida va ja lite motstridig :P Ville iaf sova till 10, men dt blev dt inte! Dagen började med en god frukost med min kära mor sen så skulle jag iväg en sväng. När det svängen var klar bar dt av till gymmet för att pumpa upp flåset lite ;) Därefter det, tror det eller ej var det dags för dagens höjdpunkt nämligen ett möte me frisören :D ÄNTLIGEN... Mitt hår har fått ta mkt styrk genom åren men efter en hemanent (hemmapermanent) så tog dt musten ur hår, ingenting hjälpte så va tvunget med ett besök, stället va mysigt o frisörerna toppen så dit kommer ja återvända ;) O älsklingen, tyvärr så sa frisören som ja att det va inte mkt att göra annat än att klippa av det. Så klipp klipp och en timma o kvart senare sitter ja här skit nöjd med min snygga friss dock KORT :P Men har en känsla av att jag vänjer mig ;) Och efter snack med frisören så kommer en hel del produker köpas in för mitt stackars hår!



Ja nu väntar mat här näst på dagordningen :P

I´ll be back!

Kommentarer
annika säger:

åååh jag är nyfiken på din frisyr!! :D bild bild bild!! :D

2009-03-26 | 21:47:09
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback