Målvakten, spökbilen och svenglska!

Nu blir man allt nyfiken va :D Hahah ida har ja mer än musikvideo att publicera :P Dagen började med ett ännu "inspirerande" möte på kompetenscentrum! (not) ^^  sitta två timmar för konstant jobbsökande, dock fick ja en del jobb sökta men dt brukar ja få hemma med! Men det finns två favoriter där som är bra på att peppa! Så va skönt att träffa dem för då fick ja stilla mitt humör , ungefär som man ger lugnande till ngn som har psykiska eller fysiska problem man ba vill att dem ska lugna sig! Så nu är det lugna puckar.. sen när ja kom hem va skulle vi iväg så hann knappt komma innan för dörren :P Eftersom en viss person fyller år imorgon*host* JAG*host* och de ska va massa folk o man ska bjuda på buffè behövdes dt handlas hem en hel del! ;) väl där så behövde ja inte göra mkt annat än att putta på vagnen nickie sov i :P min mor o kära syster gjorde allt! E dem underbara?! E ju tur att ja har sånna änglar :) Min kära syster säger " det är du som fyller år då ska du inte behöva tänka på dt?" e hon snäll eller vad??? =) Älskar dig syster! Här är hennes underbara blogg :) http://minaj.blogg.se. De tog allt sin tid inne i affären men man kan väl inte räkna me annat eftersom delvis hade vi mkt att handla samt ett mkt vildt busfrö vid namn Kevin Jonsson ^^

moster o sin systerson ^^
                          

Så ni kan förstå att det tog sin tid ^^

Nu har dagen kommit och gått och lämnat över till kvällen =)
vid halv sextiden kom min älskling hit med sin svärfar så vi firade min födelsedag ida me honom med en kalas midda som min kära mor gjorde! Han åkte dock hem en stund efter middagen för han va trötter o han hade en bit att köra men ja tackar han så himla mkt för dem fina blommorna o hans generösa present ^^ Han e alltid skoj att träffa =) Sen så har ja o min kära syster vart nere i tvättstugan titt som tätt under kvällen samt så har ja o älskling gjort ett besök i hemköp för att slutföra lite inför morgondagen :) Sen så va dt också dags att leka frisör här hemma :P Min underbara syster försökte hjälpa mig göra en hempermanent men håret vill inte vara tillmötesgående o hennes tålamod gick inte ihop me detta så det sket sig :( :P så ja fick leka frisör själv :P första kunden va då min älskade syster då ja färgade hennes hår sen va dt min älskling som ja både klippte o färga svart :D grrr han e het!!  O nu sitter vi här familjen o myser me chips o dipp ^^ MUMMA :) asså detta kan inte sägas tillräckligt men man kan inget annat än älska denna underbara familj :)

Bilder från dagen/kvällen;
  


         

  

Dags att dra sig tillbaka för denna dag o kväll :) Vill ju va på MIN födelsedag :D :D

god night ya´ll

Kommentarer
annika säger:

trevlig dag! :) hehe coolt med svart hår! :D

2009-03-07 | 00:56:02
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
camilla säger:

GRATTIS ANNA PÅ DIN FÖDELSEDAG HOPPAS DU FÅR EN SUPER BRA DAG IDAG JA HAR TYDLIGEN NAMNSDAG IDAG SÅ GRATTIS T OSS KRAM CAMILLA

2009-03-07 | 09:23:27
Bloggadress: http://crimilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback