Håll igång =)

Ja de e precis va dt ha vart både gårdagen o denna! =) hit o dit minsann, tänk om man ändå kunde färdas me blixtens hastighet ibland!  Gårdagen va som sagt kalas, efter den otroooligt långa uppdateringen så kom städtanten fram o de ena o dt andra skulle fixas o efter dt rann svetten från mig, gaah luktade inte rosor kan ja ju säga iaf! Vi hade ju en del att klara av igår å som vanligt va man ute i god tid (not) så va dt va till att slänga sig in i bilen o tuta o köra! Första stoppet blev en snabb sväng till sosskontoret för att lämna ett papper, sen bort till willys för inhandla lite grejs, lite nödvändiga saker som mat! O efter så bar dt iväg till coop för att inhandla present till min underbara carro som ida fyller 20 :D:D Oh vi skulle fira henne igr kväll me dunder o bravader =) så efter presentshoppingen o dt andra så blev dt hemgång för att snabbt grejja o dona me dt ja tänkt samt duscha av mig stanken! =) O innan så kom min underbara dea förbi för vi skulle samåka! :D hon fick höra på min "skönsång" som alltid ljuder när ja står i duschen ^^ Jaja nu drar ja en kortare version så att dt inte blir ngr bokinlägg :P Ja fixade mig i ordning i ngt som hängde i garderoben sen blev dt stress IGEN! In i bilen in till stan. väl där kom vi till en stört skön fest! Tack för en grymt rolig kväll carro o ni andra som va me o gjorde en underbar kvöll för carro! =) GRATTIS CARRO :D:D

Här ska vi äta den mkt goda thaibuffén =)

Jag och födelsedags barnet :D

Mina UNDERBARA vänner



Som sagt såå o som ni säkert ser så va dt en kalas kväll =) mkt god mat o underbart sällskap!

O denna dag blev dels en bakfylle dag som tvunget måste försvinna eftersom vi skulle på kalas! dock va dt inte lika illa som dt brukar vara, kan dt vara så att anna börjar bli stor :D Ida blev dt massa slap o så bakade ja en chokladpudding till jarmos UNDERBARA söta mormor som ida blir hela 80 år! Grattis! :) Vi åkte till alingsås o hela grejen va en överraskning grej! Ja jarmo o hans familj me moster o kusin åkte o käka på kina resturang! Ling, ling :P hahaha! Dt va kalas god mat dock räckte dt till en hel armé :O!  Efter det när vi var runda o glada så åkte vi tillbaka till jarmos mormor för fika me min tårta o kaffe :) mkt trevligt! så kort o gott en matglad dag :D

Tack o hej för denna dag :)

Kommentarer
annika säger:

Ling ling..hahahha :D

2009-03-01 | 22:50:56
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback