Helgen

Ja det ha inte blivit så jätte mkt  uppdatering under helgen men då för att jag icke har hunnit dessvärre, men lördagen började med (håll i er) jag gick upp och tränade :O :D mkt stolt fast till min förvåning så var det många morgonpigga personer där :O! Men ja gjorde mitt o mer dessutom men man blev distraherad av alla andra som också va skit duktiga var ju en som bara fick en vilja gömma sig under täcket igen , men o andra sidan så kom jag faktiskt till gymmet och jag gjorde det jag skulle till 110 % och mer kan jag inte göra så är stolt även om jag dock inte är träningsfreak :P

Efter gymmet gick ja hem påbörjade frukosten och väckte älskling med puss på kinden ^^ My prince charming! Sen var vi lika snabba som vanligt *not* skulle nämligen iväg till alingsås för att besöka jarmos kära mormor och nästan resten av hans familj som också var där på besök! Tiden där tickade på rätt fort så vid halv fem tiden var vi tvugna att dra oss igen för att åka till min kära kusin med familj för att vara barnvakt. Dem skulle nämligen unna sig en kväll för sig själva vilket man kan förstå! Behöver nog alla småbarns föräldrar ibland kan jag tänka mig. Just under denna lördagen så va ju earth hour också som dock slutade upp till min fördel så dem söta små liven blev trötta och ville nana ^^ Utom minstingen som var vaken till hennes föräldrar kom hem :D Någon som har bra tips på att natta småbarn?
Sen så kom ju tiden då föräldrarna kom hem men vi stannade kvar ändå, jag älskling och mina bröder. Spelade xbox och hade skit kul :P Några timmar senare blev vi utkastade då min stackars kusin o hans sambo va trötta ^^ så vi körde min ena bror till hans kompisar o min andra bror hem till sig :) Tack för en mkt trevlig kväll! Sen åkte vi heeela vägen hem igen till min stackars mor som dragit på sig något men som dock är bättre idag :D Kom in isäng förrän halv fem :O

Ja och gårdagen då så sov vi ju ut lite, tvugna att ta igen lite förlorad sömn ^^ Vaknade gladligen till ett stråland vårväder! Heeelt underbart.. Sen något som varje ungdom inte direkt gör när dem vaknar är att sätter sig och sorterar tvätt ^^ Men men tvätt tiden närmade sig så efter sortering var det bara till att vandra ner för att ladda maskiner och det va då ja kände den härliga vårluften! Jaja dagen spenderades med så mkt som fönstershopping eftersom jag ida ska till ullared ^^ Och då kan man ju inte spendera bort alla pengar men det va svårt kan ja ju säga tackar verkligen min jarmo för att han lyckades stoppa mig varje gång så man kom hem tomhänt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback