God morgon, god morgon på dig

visserligen skrev ja ett bokinlägg nyss men vill göra ett nytt inlägg eftersom det ska handla om ida som är början på en ny vecka o det ja skrev innan va ju helgen som tillhör förra veckan :P hehehe! well well...

Idag ska jag till ULLARED wiieehooo paradies in my minde! ^^ Ska dit med min underbara kusin Annika o min underabara vän Madde! Ska bli skit kul, en passande aktivitet på en tjejdag, SHOPPING :D

Har allt en liten inköpslista inte för att jag brukar följa den :P Märker man ju på kvittot man får vid betalning eftersom den e mkt större än det lilla jag skrivit upp...
Men huvudmål med idag är att få tag på
Kjol
Thights
Påskägg
Sminksvampar
Hårprodukter

Har inte kommit på något som mer som behövs men lär ju slinka ner ett och annat plagg ^^ Vill ju ha lite fina vårkläder!

Uppdaterar sen vid hemkomst så kan jag ju säga vad som inte fanns med på listan så kom med hem ändå ^^

Baby god bye, see ya later


Kommentarer
SOMMAR (SKIT) UNGARNA! säger:

SV: Aaaew, TACK SÅ JÄTTE MYCKET SÖTIS! Din blogg är också fin!

Just nu är det en tävling i bloggen, du kan vinna en ny header, var med ifall du vill! :D KRAMAR

2009-03-30 | 10:58:17
Bloggadress: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback