fortsättning följer

från dagens tidigare inlägg ^^ Nemen den har dagen har inte alls vart så tokig :) Dagen började tidigt faktiskt, skönt att man itne sover bort hela dagen längre! Först käka man frukost etc. hemma sen bar det av mot kompetensc. som vanligt o sitta där o häcka, mkt trevlig personal dock! :) efter dt möte ja upp mamma vi skulle nämligen först posta nåra papper sen gå bort till siba för rond 11111 typ! O guess what, denna ronden vann jag som också avslutade matchen! wiiieeehooo o dagens segrare ääääär, Annaaaaaaaaaaaaaaaaa Jonsson, Grattis till mig.  Jag fick mina pengar tillbaka så nu har ja fritt fram o köpa kameran var helst jag vill o det lutar åt netonnet, dem har bra grejer till rimliga priser, my kinde of shit. Sen på vägen genom kungsmässan o på väg hem stannade förbi doncen för att lugna våra rytande magar me en cheeseburgare, som alltid slinker ner så lätt :D Vi var nästan hemma men så beslutade vi för att göra ett besök hos hemköp samt hos frisören! Måste göra ngt åt mitt skatbo till hår, det e helt förstört sen jag gjorde den förbannade hempermanenten, någon kommer få en mkt dyr faktura*host*! Så nu sitter jag här för en daglig uppdatering *stolt* och inväntar den utsökta måltiden min mor tillagar för tillfället samt älsklingen som e på väg hit :D Vi ska ut o övningsköra sen, GÖÖÖÖTT! Äntligen tagit tag i det, wonderbart!


See ya later alligator!


Kommentarer
annika säger:

vad gjorde du med håret då?:)

2009-03-25 | 22:37:04
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback