En healande dusch

Träningen gick super men hade fortfarande kvar massor av agritioner som ja bar me mig hem, ingenting va bra allt kändes kaos. Mor ville ha sina isklabbar från källaren o ja va skit trött o inte överdrivet sugen på å hämta dem :P Men pallrade ner ändå o när ja kom upp så va dt fel väska så blev till att gå ner igen med tunga fotsteg o kom upp med samma ilska stöllde ner väskan i köket å satte mig i soffan för att titta på en serie ja vet muntra upp mig =) Vänner,  den lyckas alltid sen ko min söta mor in som hört mig klaga hela dagen in i vardagsrummet med ny poppade popcorn! Jag älskar dig mamma!!

Efter de båda vänner-avsnitten gick ja in duschen delvis för att träna sen för att på ngt vänster lyckas alltid en dusch få mig på bättre humör, känns som man sköljer bort alla problemen... Brukar alltid duscha me musik me blir mera avkopplande! O dt funka denna gång me för när ja kom ut ur duschen så va dt nog första gången ida som ja log eller kände mig glad o det va jätte skönt!

Tre sköna låtar som piggar upp tillvaron:
U2-stuck in a moment
Oh laura- Realese me
Stevie Wonder- Sign sealed dilvered

Dagens roser går till min underbara mor och bror :)

Kommentarer
annika säger:

träna du i duschen? :P haha

2009-03-17 | 13:29:05
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
annika säger:

Ojdå..va kom detta ifrån...hmm.. :) älskar dig med! och du har nog rätt. vi är jättelika och då blir det tjaffs osv. det är nog inget man aldrig kan komma undan tror jag. MEN man kan bättra sig och försöka :D jag älskar dig med och finns alltid vid din sida! :) day and night! <3 åuss&kram skummbanan!

2009-03-20 | 23:46:41
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
annika säger:

jag var lite smått ironisk gällande gud! :P

2009-03-23 | 12:21:44
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback