En aning fattigare

Är man nu än när man va förut när ja sist ^^ Åkte ju som sagt till ullared :D Skit kul vill ja lova, va ett tag sen man va där men allt va sig likt ;) Extra kul är att martinshop öppnat en outlet där, alltid roliga saker där inne ^^ Vi kikade runt i olika affärer som fanns utanför etc innan det bar av inåt mot gekås. Vill faktiskt påstå att det va folktomt jämfört me de gånger jag vart där tidigare :O Men men mer på plats att röra sig på! asså när man är där inne så tar det inte lång tid innan man är uppe i en hög summa då man hittar massor iaf jag :P Låt mig säga så mkt som så här att jag aldrig kommer därifrån tomhänt!

Och som jag visste innan så blev det massor som inte stod på min lista som fick nytt hem samt att jag glömde sminksvampar men men fick massa annat fint :D  Får lägga upp bilder iveckan!

Har ni något favoritplagg som är ett måste?

Thats all for me! Puss o kram

Kommentarer
annika säger:

Haha jaa det gick änna lite pengar igår! :P lite smååångest har man faktiskt! nu e man fattig igen. haha :D hoppas på presentkort och pengar när jag fyller år!

2009-03-31 | 19:42:56
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback