CRASH

Jaha nu är helgen kommen o förbi o lämnat oss för en ny vecka. Senast ja avslutade var i lördags med ett matproblem, här kommer fortstättningen:
Ja lösningen på matproblemet blev iaf thai för min del, mumma ^^ synd att påstå att ja har variation på deras utbud på den resturangen men om de utvecklar sin meny så kanske ja hade tatt ngn annan ^^ Dem andra mummsa på pizza :P Under maten så va slalom på tv inte ngn höjdare för mig men så fort ja fick signal om att dt va fritt fram o byta så slängde ja mig över kontrollen o dt slutade på kanal 6 som då visade family guy ^^ Efter dt så blev dt faktiskt att gå in i duschen å försöka få ner mitt hår till normal size! Samt få  en ny kroppsodör :P När man sedan kom ut ur duschen plingade dt på dörren o på andra sidan stod älsklingens syster samt hennes sambo som skulle komma på besök o fika för att fira jarmos pappa samt jarmos systers sambo ^^ Som båda fyllde år iveckan med en dags mellan rum :P Vi fikade men sen blev carro o ja mkt sugna på xboxet som stod nere i jarmos rum o ropade våra namn så vi sprang ivrigt ner där fighten ägde rum, anna vs carro eller ormgubben vs eggman :P Det vara tuffa strider vi låg o nosa varandras arslen ganska länge på varje match men det slutade 3-1 till carro, GRATTIS MIN VÄN ;)
(Bilder kommer under morgondagen)

Söndagen; Den spenderades så mkt som en del packning eftersom jag skulle hem igen o lyckligtvis så följde älsklingen med :D men innan vi kom hem så stannade vi till hos han kära syster o hennes sambo. Vi skulle fira calle(hennes sambo) som fyllt år under veckan som varit, GRATTIS TILL DEJ! Dem hade gjort en mkt god smörgåstårta som vanligt kan inte ja hålla ngt på tallriken utan på ngt vis lyckade ja slå till tallriken som damp ner i deras fina glasbord som sedan slutade på golvet som slutstation (grattis till mig) Efter städningen fick ja gå å hämta en ny bit att fylla magen med :P Lyckades faktiskt hålla kvar den denna gång ^^ Efter ett par timmar där sååkte vi hem till mig för myskväll :) Kvällen avslutades med Beck-film det tysta skriket! Tror det eller ej så börjar ja mer eller mindre digga beck-filmerna :O (vet är lika förvånad som ni, E EN ANING EFTER men bättre sent än aldrig :D )

För dagens uppdatering läs vidare sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback