Kollektivt vs. mig

Ida har det inte vart många knop! Planerna va att stiga upp me älsklingen ida men latmsaken kröp fram så beslöt o sova ett par timmar till :P Så vid nio var dt tvunget att gå upp så påbörjade frukosten medan mor fick avsluta den :P Sedan vid tio tiden bar det av hemiifrån! Skulle nämligen hem till en vän till familjen o hjälpa till med städning :O Som vanligt när det gäller kollektiva o jag så är dt en ständig fajt, vi klickar helt enkelt inte! När ja va färdig där o skulle hemåt så givetvis passade inte våra tider ihop vilket resulterade i ett väntande i drygt 50 minuter, dock hade ja tittat fel på tidtabellen så efter väntat i 30 min så ser ja att bussen kom på andra sidan! :O(kan ta bussen på båda sidor :P) så blev till att fortsätta vänta, allt som allt tog dt drygt 1 och en halv timme att ta sig hem fast dt borde tagit kanske 20-30 min! Tackar dock väldigt mkt för det strålande vädret! :) Den första torsdan varje månad är dt marknad i kungsbacka! =) Jätte mysigt o ja hoppades på att hinna till den men givetvis så packade dem ihop när ja väl var där! Gaah! jaja en månad till gör väl mer elr mindre ^^ När ja väl va hemma va dt städning där me som gällde eftersom min kära svärmor skulle komma besök! tacka dock för att dt inte va så mkt :P kommer bli mer eftersom vi ska ha FULLT HUS på lörda för ja fyller nämligen år då :D:D annars har dt vart massa mys ida! Som sagt min svärmor har kommit och åkt igen, alltid skoj o träffa henne! O nu e dt nog en lugn kväll som gäller (hoppas jag) vet aldrig vaa mor kan tänkas hitta på för ngt att ja ska dona med :P
Som ni märker har ja blitt besatt av musikvideos :P Men kan sluta om ni tkr dt e jobbigt iaf drar ner på dem :P

Kareoki version av I will survive för er sångfåglar =)

En Klassiker av the supremes- stop in the name of love



Lite moderna versioner av Alvin and the chipmunks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback