Back again

Har haft en liten mini bloggpaus, nae men har faktiskt inte haft tid då helgen vart rätt hektiskt.. i lördags fyllde JAG 20 år :D:D  Grattis till mig :P Hehe... Hade en underbar födelsedag o vill tacka alla som förgyllde den! O kan ärligt säga att ja hade inte klarat mig utan min underbara mor o fantastiska syster som hjälpte mig ENORMT under dagen med det ena o dt andra (syster alla älskade din bål, så anlitar dig nästa gång ;) ) Först på dagen firade ja me släkten med en underbart god buffé och mkt trevligt sällskap o MASSA FINA presenter :) känner mig lyckligt lottad! Sen när släktkalaset började avta skulle ja o älsklinge köra hem min söta mormor o på vägen hem plockade vi upp hans syskon =) På vägen skulle vi göra ett stopp hos min bror för att hämta hans tröja o mors älskade o efterlängtade vita skålar :P Sen när ja sätter mig i bilen så smyger sig stressen o påminelsen om att festen snart ska börja o inget e ordning gjort me dekorationer elr JAG för den delen (som vanligt får ja tillägga). Så när vi va hemma  va dt till att lägga på ett ganska stort kol! Går in i badrummet o när man kommer ut har antalet gäster fördubblats tänk då om man gått in igen o sen kommit ut :O Men men var iaf HYFFSAD ordning gjort som gjorde att ja kunde underhålla mina gäster :)

Kvällen var mkt rolig o underbart mysig, va så kul att så många ville vara me o fira mig! När klockan led mot halv tolv skulle vi dra oss ut mot stan men kände att ja inte ville lämna stället som en soptipp så fixade iordning fort innan vi gick, fick hjälp =) Vill tacka så hemskt mkt dem som hjälpte mig städa i ordning innan vi gick, ni vet vilka ni är o det kommer ja komma ihåg! :) Vi slutade upp på mingel, en liten krog me utrymme för mkt dans! :)

Gårdagen spenderades så som att städa lägenhet till sin urpsrungliga renlighet om inte bättre ;) Lönar sig att ha sätd erfarenhet :P hehe sen blev dt osså ett besök på kungsmässan för att shoppa lite =) En jätte fint skjort klänning från Gina Tricot samt två t-shitar från Gina tricot fick osså följa med hem :P Sen bar dt av mot Valentin pizzeria, (ni tror väl inte att man äter riktig mat dan efter ;P ) hahaha! Sen så stannade vi osså vid hemköp, ville köpa ngt till mor som tack för all hjälp under min födelsedag skulle köpt ngt till min kära syster (som e världens bästa stora syster vill ja lova) men hon hann faktiskt smita hemåt så får bli när vi kommer upp till henne om ca 3 veckor :D! *längtar*

Så det vart min helg! Hoppas eran vart lika toppen som min!

KRAM

Kommentarer
annika säger:

Jättetrevlig och rolig kväll! :D:D tack igen för en rolig kväll! :)

2009-03-09 | 18:41:35
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
Mina säger:

såå söt du e men du behöver inte köpa nåt till mej!! du förtjänade att han en bra födelsedag! :D

2009-03-10 | 13:28:49
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback