Money, money Money

Pengar, något man har svårt att var utan vill jag lova då ALLT kostar, eller kärlek e ju gratis så det prisar vi gud för ^^ Anledning till ämnet är väl som alla andra är att skatteåterbäring idag!! :D Å visst fick man en del tillbaka.
Tycker att det är så typiskt när man väl har pengar så hittar man ingenting!! Men har inte gett upp en för något vill jag shoppa :) Sen så har jag en del planer än då för dessa pengar, min älskade jarmo fyller år till exempel <3 Sen så firar vi 5 år om en månad <3 Och dessa ord beksriver bäst hur mycket han betyder för mig, HAN ÄR MITT ALLT! :)

Ja dagarna som ja inte uppdaterat så har jag faktiskt inte hunnit med då mitt sommarjobb redan satt igång sen 3 veckor tillbaka :D Så efter den sommarn så kommer jag inte vilja se en jordgubbe på bra länge, i värsta senariot så ser jag väl ut som en ^^

Nu när minnet äntligen e på plats så måste jag ge ett stort credit till måns, hans nya singel, ÄLSKAR DEN!!

Lyssna och njut! :)
(strunta i videon, bara blunda och njut! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback