Mix

Idag har vart en mysig dag :) dock är det väl synd att påstå att det är kul att sälja jordgubbar när det blåser storm :O Men det som gör det värt är alla snälla och trevliga människor som man träffar! Så kul att höra hur mycket dom tycker om jordgubbarna etc och att dem fortsätter kommer tillbaka! då värmer det i hjärtat!

Ja som sagt så har jag ett mycket trevligt sommarjobb lite blåsigt ibland men mumsigt att jobba bland alla jordgubbar lär väl sluta att jag ser ut som en snart ^^ Sen efter dagens pass så hämtade mor upp mig och så bar det av till ams för mamma skulle dit o ville ha skjuts så följde me henne dit. väl  där så träffade jag min rara emilie som skulle dit på möte *stackars* så det va jätte kul, vi är lika sinnade= lika störda :D haha

När vi kom hem så gick vi till hemköp tillsammans me älskade syster och världens bästa syskonbarn, sen har vi väl gjort det vardagliga ätit mat, gått på dass (där inne behöver ja inte förklara vad man gör ^^)  sen efter det så åkte vi till ikea :D där har man inte vart på länge men lika lätt att hitta som till kylskåpet under natten när magen kurrar :D

Så allt som allt har vi haft en underbar dag med min älskade familj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback