Längtan

Kommit underfund med att jag har några längtan i år som jag ser framemot :)

Först ut är min och älskling 5 års dag som vi ska fira på ett underbart hotell i örebro.

Elite Stora Hotellet Örebro Svit, Örebro, Elite Stora Hotellet Svit, Örebro, Elite Stora Hotellet Svit, Örebro, Elite Stora Hotellet Svit, Örebro, Elite Stora Hotellet


Sen kommer den mycket efterlängtade "Harry Potter och Halvsblods prinsen"
 
(Som jag har längtat må ni tro asså! Planen från början va att åka till london och se den där men vi skjuter på det tills jag fått mitt körtkort sen åker jag och en av mina underbara äldsta kompisar dit. Men vår ursprungliga plan var att se premiären i london men det får bli nästa år ;) )



Sedan så sätts min praktik igång som förhoppningsvis leder till jobb *hoppas*
Efter det så kommer min intensivkurs i falkenberg som jag innerligt leder till mitt körkort!! *hoppas,hoppas, hoppas*
Efter det så hoppas jag på ladies night med min kära mor och min moster :) ska bli skit kul isf :D
Och efter det ska jag& och min älskade lott cmira.blogg.se se pink i ericsson globe!! :D
Och efter det så ska vi boka resan till rhodos för sommarn 2010!! :D

Så har en del att se framemot! (Något jag inte skrivit med är min kära systers o hennes barns besök för ddem ser jag alltid framemot och längtar efter! Hoppas dem får det toppen på öland!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback