I´m baaaaaaack

Har inte haft tid eller ork att sitta vid datorn jag som sagt fått sommarjobb :D samt att jag även fått praktikplats som förhoppningsvis leder till något mer fast om turen beslutar sig för att vara kvar lite mer på min sida :) Så har haft fullt upp då jag kombinerar båda två nu underhela juni samt att sommarjobbet satte igång i helgen! förvörigt gick det kanon bra, kan säga att jag var den som sålde bäst :D


Kanske har en dold säljartalang som börjar visa sig det tyckte iaf dem flesta kunderna :P vem vet kanske något värt att undersöka?

Så där ser ialla fall juni månad ut men ska allt lyckas klämma in några sommaraktiviter så som ruulla ner för kullar :P Hehe nej men tja vad är sedvanliga sommar aktiviteter här i sverige, men jag tror iaf bestämt att en tripp till liseberg hör till iaf eller vad säger ni?


Kommentarer
annika säger:

liseberg får de ju bli! :D

2009-06-02 | 22:35:53
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback