HÖJDPUNKTEN

Idag är det min lediga dag, passar på att njuta lite med att sitta på arslet i soffan och gottar mig för tillfället ^^
För sen blir det jobb hela helgen samt måndag och tisdag så ett par dar tills nästa lediga dag, äh latmasken försöker visa sitt ansikte men ska allt sätta den på kroken :D

Idag så blev det inte så mkt sovmorgon som jag hade hoppats på fast och andra sidan så var jag hyffsat pigg ändå såv arför tvinga på sig mera sömn :P Vaknade av att syster min va i köket med sin dotter och hennes lekfulla son var i vardagsrummet som också är mitt rum och lekte.  Han hörde mig ligga där vrida och vända, så han frågar mig" har du svårt att sova?" hahah sååå söt!! Han e bara 4 år lilleman..mosters prins!

Vid nio så kom min söta kusinbarn amanda, skulle nämnligen passa henne idag, så när alla var iordning gjorda gick vi ut ur huset, även vi behöver luftas ibland och rastas :P men iaf vi gick på markanad som befann sig på kungsbacka torget, det brukar vara det den första torsdagen i varje månad. trevligt!

När dem andra skulle hem gick jag och amanda till kungsmässan för (det är det här som är dagens höjdpunkt)  förra veckan lämnade jag in ett minneskort som vart trasigt i evigheter men har inte fått tummen ur förrän nu att lämna in så idag var allt färdigt och jag hämtade ut två skivor som dem lagt alla bilderna på, bilder från 2 år tillbaka!!!! Så glad :)

Skulle egentligen bara skriva om det men som vanligt blir det aldrig som man planerar ;)


Kommentarer
annika säger:

ååh va skoj! :D va e de för bilder där då? :)

2009-06-04 | 20:18:49
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback