helgen är kommen

och det tackar vi för! Vart på mycket jobb det sista och sen så har äntligen sommaren anländit och vem vill då hålla sig inne? Men men nu e ja här iaf!

Blev dubbelt pass o plus den solen som jag fått dagen innan av dem 6 timmarna kan jag lova att jag hade vunnit över en färdig kokt kräfta vill jag lova så nu blir det till att smörja,smöra så kommer den fina gyllen bruna färgen!! :D Men lyckades iaf fixa ledig imon!!!!

Wiiiehooo så ska fasen åka ner till marstrand tror jag innan barnpassningen och hoppa i det stora blå :D Och ikväll ska jag med bada bara inte i havet får bli ett besök i hultasjön, ¨åååh hamnar i extas bara jag tänker på det :) Så det är min plan för idag. Imorgon blir det plaska med sen barnvakt så det blir till att strosa runt i stan och nuta av vädret!

Kikade in på syrrans blogg och vad fanns inte där då, jo nämligen en låt som lyckades fastna på min lilla hjärna och eftersom den e liten så ryms denna låten perfekt och tror ni inte då man stod på jobbet igår då, rapapapappa! Jojomensan, kunderna måste väl trott att jag fått någon mongolisk sjuka eller liknande :P

Men vill ju dela med mig till er ;)

Kommentarer
mina säger:

hahahhahahaha visst e den bra o en låt som fastnar te max assså!! går o sjunge rpå den hela tiden hahahha ha de bäst gumman pöss <3

2009-06-26 | 23:13:49
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback