Hard work work

Idag så är det jobb som gäller, igen, :P Varje dag! Som sagt så lär väl jag itne vilja se jordgubbar igen på ett tag efter denna säsongen ^^  Jobbar kväll idag men inga problem eftersom skiftet slutar kl.19 inte så farligt bara till att ta en promenix hem å ta sin rätta plats i soffan och låta odören av mina fötter ta plats i lägenhet medans jag njuter av att vila mina fötter :P 

Idag så är dagens ängel marie, chauffören av jordgubbarna, hon fixade nämligen så att vi fick jobba inomhus idag, wiiieho!!

Är såå sugen på att göra något riktigt fynd idag men det hinner jag väl inte då alla affärer e stängda när jag är hemma men imorgon så varnar jag kungsbacka för då är jag på jakt efter något nytt att hänga i garderoben :)

Kommentarer
annika säger:

haha det är en jävla odör! :P



vill också shoppa!! :D

2009-06-10 | 12:25:39
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback