Full rulle

Det kan man minst sagt säga, tiden idag har minsann flygit sin kos! Dagen började tidigt med barnpassning av söta lilla amanda igen samt  umgås me älskade familjen (ni är bäst <3) sen blev de till att försöka se ut som människa igen vilket krävdes  en del arbete må ni tro ;)

efter det så blev så körde kära syster bort mig till jobbet då det va dags för mitt pass att ta vid och jag vill lova att det fanns att göra, HELA TIDEN!! Men va ju kul det för nu va inte en minut en timma utan nu var två timma en minut :) en aning skillnad! Vädret va inte de bästa men tack vare en jacka som  jag fick låna från coop så höll ja värmen ^^ Vid passets slut så kom älslingen blev en trip in i affären sen blev det hemåt för mys me familjen och min rygg får en chans att återhämta sig så imorgon bör ja se ut som en människa igen och intew causimodo i ringaren i nottredam :P

Jag måste bara skryta me att ja känner kungsbacka rätt, dem älskar jordgubbar för min kollega innan mig sålde ca 24 lådor och jag sålde 26 lådor! Så det fick som smör :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback