Brist

Ja vet!! det ha allt vart dålig uppdatering för min del, men vet inte icke hur många som följer ändå så känner ingen riktig panik dessutom at det inte händer allt för mycket :P Men de senaste dagarna som vart så har ja firat men kärlek som fyllde 25 år, å det blev lyckat må ja säga :D tack för all hjälp kära familj! Sen så åkte min syster o hennes barn hem
:( men hoppas på att snart få åter se dem :)  Annars förövrigt så har det blitt massa, o då menar ja massa jobb vill ja lova! Därav en orsak till bristen på uppdatering.

Men för att delge en glad nyhet så har jag fått ett jobberbjudande :D visserligen som behvosanställ men va sjutton man tager vad man haver ;) Glad blev jag iaf, ett sådant jobb som jag trivs me dessutom som innebär att man ständit möter nya människor, ett väldigt socialt arbete med andra ord! :D my kinde of work!

Jaja det va min trista uppdatering för idag förhoppningsis om tid och ork räcker till kanske jag hinner slänga in ett inlägg mellan jobbet och middag :)

Kiss bang bang. take care :)

Kommentarer
mina säger:

jag har faktiskt kollat din blogg varje dag :D hihi va e de för jobb då?**? grattis <3

2009-06-18 | 21:46:53
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/
annika säger:

samma här! :)

ja, grattis :D

2009-06-18 | 22:05:33
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback