barnvakt

idag har vart en mysig dag! :D vaknade tidigt faktiskt, och tror det eller ej så börjar det bli en vana vilket är skönt så man hinner göra saker innan allt e stängt.. Dagen började me frukost på sängen för min käresta sen fick jag tjatat upp honom ur hans trygga bo för idag minsann skulle jag i plurret må ni tro!

Så efter en tag var vi framme vid mysiga hultasjön och i denna värmen tror ni det såg inbjudande ut elr? klart det gjorde va ingen tvekan där inte kläderna flög av farten mellan hoppet och vattnet ^^ så ivrig var jag :P Där stannade vi en stund fick även besök av svärmor och hennes man som bor i närheten :) Sen rann tyvärr klockan iväg och nu sitter jag här hos söta lilla astrid och väntar på att sötnosen ska vakna :) För sen ska vi ut i sandlådan och leka, vem tror ni längtar mest :P

Efter tiden här så funderar jag på vad man ska hitta på...en sen bio kanske? Ska ju jobba imon kanske inte bästa läget o göra ngt helt tokigt och komma hem vid halv sex o sen upp ngn timme senare.. Äh time will tell...Något skoj ska man la hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback