Alldels, alldels underbar

Det har denna dag varit, verkligen! Det enda ord som kan beskriva en dag som denna är underbar, vädret har inte vart helt perfekt men o andra sidan vi  bor i sverige så vilka är vi att kräva perfekt väder, jag nöjer mig iaf med uppehåll ;)

Imorse var jag inte pigg när jag skulle  till jobbet vill jag lova och inte en enda själ var uppe men och andra sidan var det student igår så vem klandrar dem, det gjorde jag med vid det laget :P hahaha! Man mådde ju inte bra då, guud om man trodde var bakis tidigare var det inget jämfört med dagen efter studenten ;) Men som sagt tog mig en promenad bort till jobbet där det gick som smort, det må inte vart någon sol men jordgubbarna sålde minsann som solsken så så sett var solen med oss! Dagen gick väldigt fort hann inte ens äta min lunch, köpte den vid halv elva och tog min första tugga den tog slut vid klockan ett alltså tog det två och en halv timme och äta en lång baguett som i annat fall inte är några problem för mig ;)

Efter jobbet hämtade min kära jarmo mig för vi skulle först in till stan för att möta min vän agnes för att kika på en sak sen bar det av för att träffa min svärmor och hennes man på kvibergs marknad, FOLK HÖR UPP HAR NI NÅGRA SAKNADA ÄGODELAR SÅ ÄR FÖRSTA STÄLLET ATT LETA PÅ KVIBERGS MARKNAD!! Fast hittade en present till min älskade systerson, nämligen en turtelströja som han blitt besatt i och jätte goda nötter. Fick en ÄCKLIG turkisk yoygourt av min svärmors man vänlig gest men det äcjligaste jag druckigt i hela mitt liv vill jag lova!!  Men efter det lös det sattyg i ögonen på mig :P hahaha när vi kom hem fick ja både syster, hennes son och min mor att smaka, och deras miner är obetalbara!!!  hahahahahahaha!! GUD NI SKULLE VART MED! Vek mig dubbelt! 

Sen så har kvällen bestått av en mycket mysig familjekväll med grillat och gott sällskap, så denna national dag kunde inte har firats bättre... Kan inte sägas för mycket men min familj är den bästa, och jag går genom eld och vatten för er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback