21 juni

Orkar inte använda min livliga fantasi till en rubrik...

Men nu har iaf midsommarn kommit och gått! Och vad är inte midsommarn utan det underbara vädret :P När man stod och hade som mest att göra tror ni inte räcker bräcker ner på oss, jojomensan, så dom dränkta hundra flyr vi in bärandes på MASSA lådor med jordgubbar sen skulle man också försöka tränga sig igenom folkmassan som hopats sig under taket som lyckligtvis befinner sig mitt framför ingång, ne men grattis! Jaja timmarna rann ialla fall iväg. Fördelen iaf med detta jobb är att jag har förturen till dem absolut finaste gubbarn :D Och detta var mitt bidrag till midsommarbordet, MUMS!

Efter jobbet kom älsklingen och hämtade mig, hade ingen lust att promenera i regnet med dem "vattentäta" foppatofflornâ ^^ SEn bar det av hemåt där vi skulle skynda oss, som för oss innebär sätt dig i soffan och korka upp en öl :P Sen när klockan tickar på och vi redan skulle varit där då reser man på sig och går in i duschen :P Okej kanske inte riktigt såå illa var det men jag kan ju inte förneka att jag var trött efter stressen på jobbet idag. Jaja efter panikångest över att inte hitta något att ha på sig så fick jag nöja mig. Vi tryckte på gasen i botten hem till jarmo där jag bytte om iaf till en fin klänning och även han bytte om :) När vi sedan godkänt varandra så åkte vi iväg till middagen som hölls i ytterby hos undebara emelie&johan, dem blivande föräldrarna, sen förflöt kvällen med mycket god mat och treevligt sällskap.

Dagen efter tillbringades med grillning hemma hos svärmor och resten av familjen. Jag mådde dock inte ngt vidare så jag hölll mig i soffan med filten på dragen och tittandes på simpson! :) Och idag har jag jobbat!

Så detta var min midsommar helg, hoppas eran vart kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback