torsdag och snart helg

Mycket har hänt denna veckan, och än är den inte över :) En av de bästa är att syster och hennes barn har kommit och något av de bästa är kvar, jarmo får semester :)

Denna veckan har bestått av jobb, jobb, jobb :P Och när man är ledig tror ni inte att man går till det enda stället man inte borde när man är ledig, jo sin jobbplats :P hahaha kan ju lova att jag kommer tröttna på jordgubbar efter denna säsongen ^^

Är sjukt trött idag vill jag lova, en koma patitent har nog mer energi än vad jag äger för tillfället!

Ska snart ut på en promenix och tömma det lilla som finns kvar, ska till kungis med familjen och kika runt. Kanske köpa ngt litet till storebror som får ligga kvar hemma med sitt knä.

See yaa

Kommentarer
mina säger:

klicka på länken, regga dej o tjäna pengar :D http://www.woopa.se/signup.php?ref=girly

2009-07-10 | 15:26:20
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback