Söndag och all dess tillbehör

Nu är veckans sista dag kommen :) Trodde aldrig jag skulle säga det men just nu är jag glad att molnen har kommit och lagt beslag på den blå himlen, nu hoppas jag bara innerligt att åskan kommer snart! Så att den klibbiga fuktheten i luften lämnar så att man kan andas ut och sova en hel natt utan att känna som man sovit i en slemmig pöl.

Helgen har vart hur mysig som  helst!! Fredags blev det jobb på jobb fast jobb nr 2 var mysig eftersom hjälpte brorsan med lite grejjer :) samt att älsklingen och kusin vitamin kom dit. Satt där och tjöta en stund! Annika följde me hem till mig, så det blev myskväll. Dagen därpå så blev det återigen, håll i er! Jobb, fast slutade tidigt så efter det så åkte vi hem fixade lite sen bar det ner till havet :)

Ja för att korta ner denna början till ett bokinlägg så blev det god mat med trevligt sällskap sen en mycket efterlängtad bio, Ice Age 3 som enligt min mening va den bästa, garva så jag nästan pissa på mig ^^  Sen efter det bar det av till en polare som fyllde 20, grattis igen! Sen åkte snutten och jag hemåt, john blund hade nämligen hunnit ikapp oss!

Och idag så blir det städning och vaniljbillebak och titta på kamera! :)





Kommentarer
annika säger:

åhhhhhhhhhhhhh ge mig bullarna!! :D

filmen va underbar igår :D haha

2009-07-05 | 13:57:02
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
mina säger:

bäst för dej att du sparar ett par bullar asså :P hahha pöss ses snart <3

2009-07-05 | 20:48:04
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback