roadtrip och en ny upptäckt

Guuud så varmt..känns som jag blir grillad på spett asså svetten bara dryper om mig! Men synd o klaga när sommarn äntligen är på plats som den visserligen vart nu i typ två veckor. Rätt kul att man klagar på hur varmt det är men man betalar hur mycket som helst för att komma till denna typen värmen!

Längtar ändå bort mot rhodos nu...*drömmer*

Igår så gick min kära mor bort till sina vänninor och då stod jag i valet och kvalet att sitta hemma och mysa ensam eller följa med prinsen på en liten roadtrip till varberg för att kika på en bil han funnit av intresse. Svårt val.. *not*  så gjorde iordning mig så plockade jarmo o svärfar upp mig och så bar vår roadtrip iväg :)

Tog inte så lång tid dit...

Gud asså, inte visste jag att det finns typ en triljoner ting att tänka på när man ska köpa bil, lovar att älsklingen tittade upp och ner på bilen, lade den under mikroskop. Men efter en stunds tittande så skulle han provköra den. Jag satt kvar i deras bil och läste min ny inköpta veckorevyn :D
 
Men plöstligt så infaller sig nöden och jag måste gå på toa, typiskt! Inte en toa i sikte så vad gör man, jo tar hjälp av moder natur så klart. Så där sitter jag på huk minsann gömd under ett stort träd etc. tror ni inte att jag känner något droppa på ryggen samt rinna längsidan, jo men visst tro fan att en fågelsate fått samma ide bara att han uträttar sina behov på mig!! Nästa gång fågel sate, vänta tills jag få tag i dej!!

Jaja dem kom tillbaka strax därefter, sen blev det hemfärd och jag slängde mig in i duschen och satte på mig nya kläder..

Allting gott, slutet gott! :)

Kommentarer
annika säger:

hahahahaha naturen hämnas vettu!!! :P mysigt!! sägs att de ger tur att få fågelskit på sig:P

2009-07-02 | 23:47:06
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
helene säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! du e så jävla rolig haha

2009-07-08 | 10:25:17
Bloggadress: http://heleneofsweden.blogg.se/
angelica säger:

pahahahha, du är för härlig! skrattade ihjäl mig när jag läste om fågelsaten!

2009-07-11 | 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback