Efter regn kommer solsken

ÄNTLIGEN vill jag säga, igår kom det efterlängtade regnet och idag kan man andas igen. Den fuktiga luften är äntligen borta, puuuuh!  Och det är med glädje jag kan säga att solen kom tillbaka lika fort igen :) Är ju ändå sommar..

Gårdagen blev det jobb, städ och pyssel :) Och dagen följde ungefär av samma ordning, dock inte städ, orka ha det kliniskt här, ska ju ändå kännas som hemma och inte ett sjukhus även om man undrar ifall det är där jag borde vara ibland :D hehe iaf när man är övertrött :P

Idag kan vi ju leva upp till ordet fullt hus, efter min kära bror som opererats idag ska stanna hos mor nu tills han återhämtat sig <3 sen så kommer älskade syster och hennes små busungar <3 hoppas också att vår äldsta bror kommer så är familjen samlad under ett tak, ne men ska bli kul att ha så gott som alla hemma igen, it will be like old times :)

Nu ska jag fortsätta pyssla lite och invänta mors galet goda pannbiffar, *mums*!!! 
Måste lägga in en gammal going, hoppas ni gillar den så som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback