Ärlighet straffar

Jag som trodde att efter regn kommer solsken men suprise där kommer åskan!

Fan, praktiken har tagit sitt slut men icke på mitt sätt inte. Och på tal om anställning blir det icke!  Det enda jag lärde mig därifrån va att ärlighet ta mig fan straffar sig för jag menar hur svårt är det att lära sig steka hamburgare eller fritera pomme. SUCK! Men skönt nu vet jag iaf vad det va för typer och kan gladligen säga att det är deras förlus och någon annans vinst!

Men jag tänker inte lägga mig på ryggen och ska allt resa mig ur askan, ska allt hitta något sätt att locka fram solen bland djungelns moln och den ska åter skina för mig igen.

Fenix.gif Phoenix image by azrina_ma


Sate va skönt det känns att skriva av sig, borde göra det oftare men gäller att ha ork,vilja och energi men nu

I`m back on track, see ya!

Kommentarer
mina säger:

du hittar snart nåt annat som passar dej bättre :) o som du säger så fult av dom o inte va ärliga asså!! så dåligt o dom ska va vuxna människor me men sånt folk finns de överallt!! <3

2009-07-30 | 16:47:41
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback