Strike

Jaha äntligen fredag :D Eller inte för att jag gjort så mycket övedrivet ansträngande, jo pilla i naveln så fick kramp i fingrarna ;) Om det ändå finns någon maskin för att träna dem!! Nae men seriöst har ja vart duktig, mammas kusin kom hit ida, o mamma ville stolt visa upp sin fina lägenhet som förtillfället timmarna innan inte såg så fin ut, bl.a hade vi husdjur å sådana djur ville vi icke ha så fram kom damsugaren därefter har ja gjort iordning mitt skrymsle och gjort rent toaletten. INTE det roligaste jag vet men för katten vem vill sätta sig o uträtta sina behov på en igenmöglig toa sen den måste ju underhållas lite. Nu har ja iaf gjort mina sysslor för dagen och ska om ngn timma bege mig för att gå på ett möte en stund sen blir det av hemåt för att sedan bege mig vidare in mot stan!



Förhoppningsvis bryter vi trenden med konstant lugna helger och bowlar ikväll :D Värmde ju upp mig på wii förra helgen så det ska nog gå bra, hoppas iaf på en eller två strike eller som minst inte halka på den hala banan :O


Kommentarer
annika säger:

hahahaha vi är experter vid det här laget på att halka eller kasta kloten fel håll! :D hahaha <3

2009-01-30 | 14:10:16
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
räään säger:

hahahah pilla i naveln... ska jag med börja göra när jag har tråk :P

2009-01-30 | 14:17:16
Bloggadress: http://knowles.blogg.se/
Dea säger:

häärligt att du har kommit igång med bloggandet! kolla in min nya blogg ;) PUSS på dig

2009-01-30 | 20:17:28
Bloggadress: http://saraandrea.devote.se
Anonym säger:

häärligt att du har kommit igång med bloggandet! kolla in min nya blogg ;) PUSS på dig

2009-01-30 | 20:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback