Kan hon så kan jag ;)

Ja då va man här igen, eller ja några dagar senare :P

Kanske osså kan skärpa mig me bloggningen om min underabra stora syster kan.. Som ni som läser vet är jag ju inte direkt känd för min uppdatering här men va katten jag skriver när jag känner att ja har något att skriva och nu blev jag så imponerad av min systers imponerande uppdatering att jag ville se  om jag kan göra det samma :)

Som ni vet innan har min syster världens härligaste son, kevin, en orkan men en underbar orkan =9 Och kvart i sju den 27:e januari 2009 blev jag moster till VÄRLDENS sötaste systerdotter Nicole!! Man kan inget annat än att avguda henne, dessutom har hon fått sin mormor näsa :D Så min kära syster som också e en underbar har nu ett vildfrö o en liten plutt och med våra gener skulle de inte förvåna mig om vi får ett till vildfrö när hon har vuxit lite ^^


(Nicole :) )


( Storebror Kevin och lilla syster Nicole)

Sötaste barnen :) Inte kan man ana att dessa två är/blivande busfrön ;)

Kommentarer
annika säger:

så underbart söt är hon! ja, kevin med såklart! :)

2009-01-29 | 21:43:16
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
camilla säger:

ooh vilka söta bilder på dom små liven :) ja blir nicole som sin storebror så lär mina ha jobb framför sig ;) puss på dej kram camilla

2009-01-30 | 11:28:21
Bloggadress: http://crimilla.bloggagratis.se
Dea säger:

NÄMEN, vilken liten ängel! naw vad söt hon är! :) <3

2009-01-30 | 20:19:21
Bloggadress: http://saraandrea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback