Dialekt

NU va de ett tag sedan ja skrev här igen men nu e det iaf ett nytt o fräsch inlägg som ja lovade =)

Har funderat lite på dialekter, en rolig grej. Den ska ialla fall definiera var man kommer ifrån och jag har ofta fått kommentarer om min, folk undrar var jag kommer ifrån. Jag tänker inte på det förrän folk kommenterar det fast då tänker jag att jag låter som mig själv och det är väl logiskt o om det nu ska definiera var jag kommer ifrån så är det extra roligt för jag kommer ju från min mamma ^^

Bara en lite tankenöt som jag tänkt på och hade lust att skriva ner här! :P

Kommentarer
annika säger:

usch jag är jättebesviken! Magnus är bra mycket bättre än erik och hanna. men det är eriks alla fjortisfans som röstar!! blääh :P

2009-01-25 | 13:16:19
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback