Wii

För det första såå woow jag har äntligen hittat en svensk film som jag faktiskt tycker om!! :O  För annars är jag inte alls förtjust i svenska filmer men denna filmen lånade mor min av min syster yster =) http://minaj.blogg.se..
Filmen heter "Järnets Änglar"



Denna rekomenderar jag varmt!!

Har tyvärr vart kass på min uppdatering nu dessa dagar men tänkt ja ska skriva o sen har det försvunnit bort i andra tankar ^^ Men men det är väl tanken som räknas :D

Igår så var det en mkt underbar dag, o det bästa sättet var hur jag vaknade, nämligen när min underbar älskling Jarmo

Kom in med en serveringsfat med mkt god frukost som han gjort. Sen efter det o vi vaknast till lite (seg startad vissa mornar :I så släppte vi först av jarmos fader vid bilab sen åkte vi vidare till min äldsta bror för en omgång mot hans lägenhet det var en svårt fajt men renligheten segrade tillslut!! ;) *bockar och tackar*  Sen tickade klockan på men det spelade icke ngn roll för det som vi gjorde härnäst va ett måste, något som jag o jarmo suktat efter LÄNGE nintendo wii!! :D:D ÄLSKA!!! Mkt bra träning och dessutom as kul!!



sedan tickade klockan på igen så de va gärna en match emot tiden men we made it honey! Väl hemma va de bara tikll att leka husmor! Bort me disken, bädda sängen, bort me skräp etc...! För sen skulle mina tjejer komma! Vi förfestade, skrattade o så spelade vi! :) bäddat för en kalas kväll ju! Sen blev det en kväll på stan som var skit kul!!

Tack mina söta tjejer (Carro, Dea och sandra; sen var givetmis min skatt Jarmo med),För en mkt trevlig kväll! Får icke dröja så länge tills nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback