UTMANAD :O

Det är vad jag har blivit vet ni!! :O Från min självaste syster yster!

Regler: gå in i mappen mina bilder, gå till den sjätte mappen och välj sedan den
sjätte bilden i den aktuella mappen, ladda upp bilden på bloggen och skriv
ngt om den. utmana sedan 6 andra personer..



Ja, denna urgulliga bild blev det på världens sötaste och bästaste syskonbarn Kevin och Nicole! =)
Moster älskar er!!!

Nu så tänker ja också utmana o dem utvalda är: Kussen Alex, Kompis Dea, Kussen Annika  o Söta camilla! =)

Good luck and may the force be with you ^^

Kommentarer
mina säger:

ja visst e dom världens sötaste mina älskade barn :D

2009-02-07 | 21:31:07
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback