Tröött

Såå fruktansvärt trött e ja nu! Orkar faktiskt inte, hur länge ska man behöva hålla hoppet uppe. Det är jätte kul att gå hemma hela tiden, skönt att slippa behöva göra någonting. Eller inte så e dt inte, ni som har jobb vet inte hur bra ni har det. Själv känner ja varje dag att jag ständigt dras neråt mot ett svart hål. Skulle behöva ledigt från ledigheten om det låter logiskt?

Hur ska man fylla ut dagarna?! Varje dag slutar upp med att man gör samma sak konstant o hur ska det muntra upp än?! 

Folk frågar mig hela tiden, varför börja du inte plugga då? Men om man inte vet vad man vill bli då, ska man fortfarande börja plugga då? Jag tycker inte det !För det skulle bara resultera i att man hoppar av o känner sig ännu mer misslyckad än man redan gör...

Sådant glatt inlägg detta blev, men om man ska göra ngn statestik över mina inlägg så e dem deppiga inläggen ganska få.. Så antar att jag måste jämna ut dem... Har hela tiden haft tankar att inte öppna mig för mkt här i bloggen men o andra sidan är det väl min blogg o ja har väl rätt att skriva va ja känner eftersom det är den mordena dagboken.. Så detta är väl min öppna dagbok... Kanske bara att man itne öppnar inläggen som man kanske gör med en gammaldags, där  man skriver för hand o inleder med " Kära dagbok".

Suck,
nu inleder jag en diskussion med mig själv.. lyckat...

Ngn mer som funderat på att öppna eget? Är det ngt för mig eller kan man se med en gång att det inte e ngn idé? Min så kallade affärsidè skulle vara att öppna en liten buik ngnstans... Baserat på romantik i alla dess färger, hjälp för dem som inte kanske förstår allt vad romantik innebär etc..Samt rådgivning för dem som vill o såå..Men det kanske inte e ngn som e intresserad eller vid behov av en sådan butik...

Usch, skulle verkligen behöva komma bort ngn vecka nu...Släppa alla tankar o ladda om..Men hey, hur ska de gå till när spargrisen ekar o e dammig likaså alla fickor som ja har o körkort har ja inte heller... Funkar det om man blundar ögonen o drömmer sig bort...

Det märker ja väl...

Kommentarer
Mina säger:

sluta deppa =) har du fått svar än från de du va på intervju förra veckan? pösss <3

2009-02-17 | 19:55:44
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback