Sol, vind

men inget vatten, än hade ja inte tänkt hoppa i plurret iaf om ja hade gjort de nu vid denna årstid så kan ja garantera att ni hade fått se en livs levande smurf dock vet jag inte hur länge jag hade vart så levande ^^
Ja en solstrålande dag ida :) Sådana dagar som man få plus energi ^^ som sagt så blir det oftast fläng när syster min is in town, så det minnsann promenix ida.


Första anhalten blev typ mitt andra hem, coop :D hahaha! E där rätt ofta o duger perfekt som promenad ;)


 

Sen efter det bar det av mot röda korset för fika, o den billigaste fikan man kan få med vad sägs som; fyra smörgåsar, två saft och en kaffe allt för hela 35 kr! :O ja vet rena rånet va!! (o allt va inte till mig om ni tror det, dock hade ja nog kunnat trycka i mig allt ;) ) mohaha sa ju att jag är matglad men får hålla igen skattkistan när man ska krympa den.
 

Efter den "dyra" fikan så bar det vidare mot nästa ställen nämligen second aff'ren som heter gruvan ^^ vi var på jakt efter några spel o böcker till kevv så han kan underhålla sig när han är här nere :)  Han leker faktiskt med dem just nu :D Tänk om man kunde underhålla sig så, klart ja skulle kunna sitta mig så me i ett hörne o leka ja me men vad skulle alla andra troo ?? :O

Ja o nu är iaf promenaden slut för dagen  o vi är åter hemma ivärmen igen ^^ ´Tina upp mig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback