Rise and Shine

(skrev detta förut när nätet inte vill komma överrens så publiceras nu :P )
Ja dt e nog för första gången genom historien som latmasken (jag) inte stänger av alarmet när dt ljuder ^^ mkt stolt faktiskt! Men har faktiskt mkt roliga planer i dag :D ska återförenas för en dag me min älskade annika :D Ska bli såå skoj! O vi ska börja besöket med en kalas lunch med makaroner o köttbullar! Kan ju inte bli bättre ;)

Ja gården så hanns dt icke med att besöka bloggen men tror ingen tog skada av det :P Men gårdagen va underbar, dock kanske inte vädret men men våren e ju inte här än så :) DAgen började med det vanliga, att stänga av väckarklockan! Kanske borde investera i ngn som kan skrämma upp mig? hmm, värt en extra tanke iaf!  Den ursprungliga planen va iaf att stiga upp med älsklingen när han skulle bege sig till jobbet men där kom den sanna latmasken fram å bestämde sig för att sova kvar ^^ Ställde klockan på halv tio men kom upp en timme senare, så e väl på bättringen? Men jaja nu ska ja inte bli långdragen om hur långsamt ja kommer upp på morronen för dt kan väl omöjligt va intresant. Men men precis när ja vaknat ringer min prins o säger att han kommer förbi :) perfekt tänker ja kan ja åka med så kan han dumpa av mig i kungälv så ja kan ta grön express till gbg för att sedan ta tåget hem :P Så ja gör iordning mig, elr ja dt som finns att ordna iaf ;) Kråkboet (mitt hår) fick plockas iordning någorlunda iaf! När jag e klar så står ja ivrigt å väntar på  min knight in shining armor :) O vet ni, när han kommer så går han till andra sidan för att öppna på passagera sidan, typ som prinsen drar ut sitt svärd så drar han ut ngt inslaget som inte gr att ta miste på, BLOMMOR :D SÖTASTE!


                                                                                                                    (sann kärlek, min älskade prins)


Efter dt bar dt iväg först till kungälv för att släppa av mig sen hemåt till min kära mor där vi hade en del att klara av på agendan :P hehe sen njöt vi av en mkt god midda tillsammans innan jag skulle tillbaka till min prins. Så då blev dt till att åka kommunalt igeeeen! Men men va gör man inte för sin älskade ^^ När vi kom dit stod en semla o väntade på mig som söta jarmo inhandlat till min mage ;) Det som gäller för männen ( vägen till mannens hjärta är mat) gäller även min dock synd att klassa dt som mat :P hehe senare kom hans syster o hennes sambo på besök för en fika! Till fikat så hade ja bakat en mkt god blåbärspaj samt vispat till vaniljsås. Efter lite tjöt o alla käkat upp så försökte vi övertala dem att spela wii men fegheten vann denna ronden tyvärr så det slutade med att ja o älskling hoppade runt som tokar ( elr mest ja :P) För en helt underbar dag o kväll rundade vi av med ett toppen men tårdrypande avsnitt av greys o så massa mys =).

Ja detta va som sagt gårdagens uppdatering o p.g.a datorn o inte vilja hjälpa mig kommer dagens uppdatering imon så förhoppninsvis blir dt rätt imon ^^

God natt ya´ll!


Kommentarer
annika säger:

hehe va sött!! :D jättefina blommor!! :)

2009-02-26 | 22:58:46
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback