Kurra gömma och jakten på shopping

Jadu, kurra gömma som förr mig alltid vart en helt underbar och rolig lek som man lekte konstant när man var ybgre men efter man öglat på en film vid namn "Hide and seek" så var det inte lika roligt  :O Det stod för sjutton att det va en thriller!! *morr* Jag tyckte minnsann inte det va en thriller allt, jag va tvungen att stanna uppe en timma extra för glo på något som lugnar nerverna som höll på att hoppa ur mig :O!! Nae jag har nog ett och annat att skriva till tv-tidningen!! You can count on that!

Ja som ja skrev i ett tidigare inlägg så hade ja ju shoppat då med och det va dags att strypa kontot! Men icke sa nicke, idag blev det minnsann fynd med, ÄLSKAR JU REOR!! :P Men när mor och jag gick in i hm va de första hon sa; nu ska vi inte titta på kläder till oss själva, vad tror ni hon menar med det?? :O haha...Ja men efter detta o en förbered överraskning åt mamsen så ska ja strypa kontot ;) dags att kavla upp ärmarna!!

That's all for me folks!

Kommentarer
annika säger:

hehe:D du e som mig..älskar att shoppa! :D

2009-02-04 | 17:20:36
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback