Kommen och förbi

Ja, det e precis va helgen ha gjort, den kom, va här och gick :P Så nu är åter måndagen här för att föra alla ivriga arbetsbin tillbaka till arbetet! Alla små arbetsbin utan detta surrandet biet som först måste ha ngt att surra sig iväg till :P Men med solen ute o våren på väg så e motivationen o hoppet på hög nivå så gäller att hänga i där så kommer jobbet när ja minst anar dt, brukar ju va så med dt mesta!

Jaja hur såg min helg ut då .. HM?!
Fredagen började med ett möte som inte direkt va värd tiden enligt mig, sen på agendan stod ett möte till så dt va ba att åka vidare till gbg. Och efter dt möte kunde min fredag börja med en underbar timme på sportlife med träning med underbara lott! :) Så kul att träna tillsammans igen! Efter dt så bar dt iaf av till centralen där min underbara jarmo vart så underbar o gett vika (igen) :P för att hämta oss ^^ När vi kommit hem till honom så käka vi o lite sådant sen åkte hem tills lottens kille o uggla film! :D YES- man va filme vi såg, en film som ja defenetivt ser igen o gladligen rekommenderar för dem som anser min åsikt räknas! Filmen va underbar å hade verkligen ett budskap tycker ja...Man borde sa ja mera till livet än man egentligen gör..Man borde räkna hur många ggr man säger nej under dagen.. Tänk va man går miste om bara för att man säger nej, visst klart man ite ska säga ja till allt ^^ men poängen e iaf säga ja till livet! Sen bar dt av hem till älsklingen!
Lördagen har ja ju redan skrivit om så ^^ hehe men en kort sammanfattning.. LÅngsam dag pyjamas fram till 4, STOR ryck av städning sen mysig spelkväll med  mkt trevliga personer, god paj o så seger för mig :D
Söndagen har vi nu kommit till som alla vet är sista chansen att slappa innan jobbet =) Jaja,, dagen innan hade ja o min lott bestämt oss för att besöka en annan sportlife som låg i älvängen (inte långt från min jarmo) så ja drog på mig alla träingskläder med en gång så att dt va gjort, shorts, linne med tröja över skinnstövlar o så en tjock ryggsäck på ryggen o handväska ^^ Kanske inte får pris för dagens outfit iaf :P Men när vi väl kom dit så va dt förbannade stället stängt o vi skulle promt träna så dt blev allt o fjäska ordentligt för min skatt så han körde in oss till stan o ja vägrade gå så som ja såg ut (tror många förstår mig ^^) så dt blev till att näta släppa oss utan för ingångne :D hahah! Väl där så körde ja  musten ur mig, det va ja mot maskinerna låt oss säga att dt va en jämn match :O! Men lyckades tillslut besegra! :D *stolt* Eftersom ja va såå stolt över min insats så va ja allt värd en solning o vattenmassage! aaaaah så underbar va dt!! Igen o igen ska dt allt bli ;) Sen efter dt tog vi bussen tillbaka :) När vi kom hem såå stod maten o tv vänta på mig o älskling :D!
 
En perfekt avslutning på en perfekt dag :)

That's all for me folks!

Kommentarer
annika säger:

Riktigt bra film! Älskar Jim Carrey! :D Och jaa..man borde faktiskt säga ja till mer saker! Det kan ju leda till något bra lixom! :) Tror inte man tänker på hur ofta man säger nej egentligen!



2009-02-25 | 12:41:15
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback