Hit, dit och den förlängda "frallan"

Ja en massa fläng bruka de allt bli när syster min o dem söta barnen kommer på besök ^^ O fort går de undan för syster har en vana att häna på gaspedalen :D hehe.. Första stoppet på dagen blev ett besök hos min kusin helen o famillj o visst va de trevligt minsann desutom har dem införskaffat en boxningsgrej eller som ja kallar agritionshjälp ;)
 



sen efter stoppet där va nästa anhalt ngnstans mitt emellan vasa och valand! Min kära mor skulle på behandling som måndasvis brukar göra, och vi andra fördrev tiden först med att handla på hemköp sedan hade vi fortfarande tid över så vi fortsatte vidare till ett café vid namn talang ^^ Inte visste ja att ja hade ngn talang fast ja antar att vi alla har någon dold talang :D Ska bara ta reda på va min kan vara*tänker* hmmm.....
Till fikat beställde jag en grov ost&skink fralla o til dt blev det smultron loka o en kexchoklad till min söta systerson :) Men frallan fick ja allt vänta på till min förvåning då ja såg nåra ligga framme men sen tänkte jag inte mer på det! Så efter en stund av sittande så kom dem ut me den, o de va en lååååååång fralla må ja säga! :P Som ja vill kalla de framtidens "fralla", hehe!



Men men de får räcka för stunden ;)

Kommentarer
annika säger:

haha det där är väl mer en baguette!:P

2009-02-11 | 21:43:10
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback