glömsk :O

Senil? redan :O oj då inte bra när man inte ens hunnit fylla 20! men men.. Som sagt så hette iaf förra inlägget ängeln och städtanten men glömde ju berätta om städtanten a.k.a Moia ^^ efter mötet imorse åkte ja hem o gjorde iordning mig (behövde ju en räddnig så att ja inte skulle skrämma bort han som skulle intervjua mig :P) sen så  gick ja då till intervjun som inte tog så lååång tid :P sen va det iaf dags hem o fixa iordning lägenheten som inte såg ut som den borde i all sin prakt, mor har varit borta nåra dar nu så disken har ju änna hamnat i sista priotering :D ngn som känner igen sig :P? Iaf så skulle mor min o syster med världens bästa syskonbarn komma hem ida:D Å då kan dem inte komma hem till något som ser ut som en atombom dumpat ner ( kanske inte så illa) men men... Så ida har ja iaf diskat monster berget, bäddat rent alla sängarna, damgsugat och städat toaletten samt så gjorde ja det dumma valet att tvätta idag (dumma mig!!! ) För det tog ju HEEELA kvällen men iaf slut för ikväll =) puuuh! så ja har vart mkt duktig men det som gör allt värt det iaf är att familjen e hemma igen :D o baby nicky e sååå söt o kevv e såå gulli ^^ Nae kan inget annat än att älska dem :)

jajaj nu får de baske mig räcka för kvällen :P

Good Night ya´ll

Kommentarer
annika säger:

hehe du är en fan på att städa! ;) hehe

2009-02-10 | 16:40:06
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback