fredagen den 13:e lite senare...

fortfarande ingen direkt otur faktiskt förutom att jag börjar må väldigt dåligt... tror jag håller på o bli sjuk :( har huvudvärk ont i hela kroppen fryser som bara den o känns som jag ska svimma när jag står upp... usch vill inte bli sjuk asså!! men som mamma sa de kan ju va för jag inte sovit så bra heller o varit stressad... vi testa iaf o ge nicole ersättning för typ en timma sen eftersom hon skrek helt hysteriskt bara efter 30 min efter ammning o letade efter mat :S o hon åt faktiskt jätte bra o somna som en gris!! så de va nog mat som fattades.. ska försöka att amma oxå ett tag till o se hur de funkar men annars går jag över till ersättning helt man måste göra de som känns bäst för då blir de bäst :D

just nu sitter jag i soffan me en stor tjock filt o väntar på att let's dance ska börja =) o mamma håller på o poppa egna popcorn i köket *mums* så gott älskar dom! luktar juh så gott me hihi som alla som känner mig vet har jag alltid vart besatt i popcorn asså men nu under graviditeten fick jag typ avsmak från de :S helt sjukt men de e ju så sånt man älskar kan man börja hata o tvärt om men nu börjar iaf suget för popcorn komma tillbaka :D

popcorn *mums*

hoppas ni alla har en trevlig kväll!

Kommentarer
annika säger:

haha har mina skrivit i fel blogg eller!????

2009-02-14 | 16:15:39
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback