Fredag 20 februari

Nog första gången på länge som jag inte kommer på en titel till inlägget, fast det är ju ändå inte titeln som är viktigast fast den avslöjar ju lite om vad inlägget kommer att handla om o redan då kan läsare avgöra om det är värt att lägga ner tid på att läsa inlägget eller inte... Hm jadu en spännande sak att tänka på ;)

Ja, igåå hade ja inte alls särskilt stor lust at blogga, som jag sagt innan så är ja en vandrande känslomässig bomb på två ben o igår hade ja en av dem mkt dåliga dagarna, så dåli ha den inte vart på länge... Sedan hade dtväl hänt lite grejer som inte direkt bättrade på.. Men har några änglar allt som verkligen stöttar mig under dessa dagar.. Dock sög inte hela dagen igår =) Träffade min underbara vän Angelica som bor i lindome, kompisar sen barnsben, vi går waaay back :D Så om du läser, så skriver jag, skriver, skriver ^^ :D hahah ett litet internskämt!  Men iaf så träffade ja henne igår, vi bestämde en dejt o möttes på pendeln som tog oss vidare in mot stan till sällskap hade vi min kära mor som skulle träffa min moster så när tåget nådde slutstation sa vi hej då till mor min o våra vägar skildes. Hade ett uppdrag innan vi kunne slå oss till ro o ge mat till våra bestar (magar :P ) Skulle nämligen hitta en fin rödaktig kofta på Gina trico som dem hade till ett mkt bra pris på rean men till vår besvikelse o en massa vandrande fann att dem va slut :OI men men för att se ngt ljus blev dt en promenad ^^ Men allt för nyttiga kan man inte vara för därefter tog vi spårvagnen till avenyn där nästa mål på kartan va att lokalisera ngt att käka. Och vi kom till ett gemensamt beslut att subway var väldigt lockande, så vi drogs inåt mot subway där vi rastade o fyllde våra magar.



                                                                                                                          
( Ironiskt nog så hittade jag denna bild på måfå för att visa hur delikata smörgåsarna ser ut , smakar lika gott sm den ser ut ;) Men poängen va iaf att en sådan åt jag ^^ En nyckelmärkt smörgås med grovt bröd kalkon o skinka på med massa grönsaker. Glömde dock säga att jag inte ville ha oliver, så en tugga höll på att komma upp :O  Men rekommenderar dem varmt iaf mkt duktiga på att göra smörgåsar )

Sen där efter iaf så kände vi att dt va dags för en ny promenad o tog det svåra beslutet att gå ända vägen bort till bion som var vårt nästa mål på kartan! Vi gick hela vägen på typ max 200 m :D hahahaha! Väl därinne hade vi besämt oss för tre finalister som skulle leda till att en av dem skulle få oss som besökare. Nu återstod bara att utse vinnaren som då blev Rosa Pantern 2! :D Steve Martin Äger kan ja ju enkelt säga spec kan ta en sådan roll o se lika cool ut som alltid ^^

              

Tack min kära vän för en kalas dag :) Behövde verkligen dt!

Efter bion så blev dt åter en magisk färd på spårvagnen till centralen ^^  Väldär siktade vi in oss på tåget som skulle ta oss hem. Men eftersom slarvermaja (moi) slarvat bort sin kära nyckel så fick ja vackert vänta på min mor som kom med pendeln efter mig. Dock så pallade ja itne sitta ner o vänta så satte mig o åkte en buss tur :D (älskar att åka buss, helt galet ja vet man ÄLSKAR det) hahaha bara det att jag hade missberäknat tiden när hon skulle va tillbaka o detta resulterade att hon fick vänta på mig :D:D haha! En rolig vänding! Tillsammans gick vi hem i snö yran ^^ O kvällen blev hyffsat lugn med tv tittande o veckorevyn :) Dock så det bästa på hela dagen o kvällen, ja o älsklingen löste våra tjafs o pratade igen för att säga god natt! :) Så j*vla underbart att höra hans röst igen!! Älskar dej min jarmo!!  

O sen min underbara kusin, Annika! (http://biagiotti.blogg.se)Tack för att stöttar mig, känns skönt när man känner si ensam! Du o ja <3

Ja dt va ett långt inlägg men iaf en uppdatering om va som sker i min tillvaro till er som finner dt av intresse!

Kommentarer
annika säger:

Jag finns alltid här! :) <3 tack för ditt stöd med gumman! Du är bäst!! <3

2009-02-20 | 12:00:35
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback