Den eviga väntan

Nu har det som man sett fram emot ett par veckor kommit och gått...Idag var jag nämligen på intrevju hos liseberg, och dagen till ära tog jag faktiskt på mig ett grönt och ett rosa linne...Hoppas dem lade märke till det *håller tummarna*. Intrevjun kändes enligt mig bra men o andra sidan så vet man ju aldrig heller ändå så nu e det värsta kvar tycker jag, den eviga väntan och tänkande om; fick jag det, eller fick jag inte det...

Men efter intervjun var man ändå lättad, för nu var det slut tills jag nu kom på att nu måste jag ju vänta på svaret! Hmm...
Efter intervjun så tog jag spårvagen tillsammans med en flumkompis jag fått kontakt med intervjun ( koll med gruppintervjuer för man vet aldrig vad som ska hända o ida fick ja en ny vän =) ) till nordstan där vi senare skulle möta den tredje flumkompisen(min kusse annika =)vilket var mkt roligt för vi ses så sällan =() men men där gick vi i alla fall bortåt mot paprika salladsbar*mums* ngt måste man ju slänga i kistan ^^ sen efter dt sa vi hej då till sarah(flumkompis) så fick ja private time me min annika ^^ grrrr....smokin! 

Och som vanligt när det gäller mig blev det onödig shoppande men ändå kul :P Men nu börjar sparandet!! Morr på mig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback