Bulle i ugnen!

NU kan ja nästan gissa mig till vad ni tänker baserat på den titeln :D haha men kan säga lugnt att det e inte vad ni tror ;) Utan på beställning av min käre älskling o min svärfar å brist på annat ^^ så har ja ställt mig och bakat mina populära vaniljbullar o denna gång me extra vanlij ;) Dock e dem inte ugnen som titeln säger, ville bara märka reaktionen :P Utan dem jäser för fullt till en gigantisk deg :O så ser ni en stor skugga över himlen så lugna ner er, det e bara min deg:P


Kommentarer
annika säger:

hehe du e go du! :) älskar dem bullarna! mums

2009-02-17 | 15:42:49
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
camilla säger:

du får order av mig me :p så nästa gång du kommer t norrköping så gör du vaniljbullar o bjuder på fika :P

2009-02-17 | 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback