Back to life

Jaha, nu är lägenhet tom förutom mamsen o lilla jag som för tillfället är hemma hos pojken min o rockar loss till All I want for christmans med Mariah Carey ^^ hahaha  :P men men diggar man musiken såå gör man :D Fast nu ljuder istället disney låten Prince Ali från aladin , ja va ska man säga :D

Hehe ja igår åkte min kära syster med barn hem :( Väldigt tråkig o saknaden e stor men ja e ändå lugn för vet att snart får ja se o höra dem igen :D Då min födelsedag kommer  ;) På vägen hem skrämde dock min syster skiten ur mig, min mor o älsklingen då hon ringer o e helt förtvivlad för hennes dumma bil väljer å få punktering mitt på en motorväg :O (dock han hon svänga in längs kanten) men ändå hon har två små barn där bak o e ensam! Gud ett mardröms scenario men barnens farfar kom till räddningen (dagens ängel) o hjälpte henne så nu är hon på säker mark! Puuuuh!! Efter dem åkte igr så tog ja o älskligen en promenad till bilen :D för att senare ta ut den på en promenad till copp ^^ Sen åkte vi hem slutförde packning o åkte sedan hem till honom där ja nu befinner mig. Kvällen utspelade sig så som en liten kvälls mat följd av två måste program (One three hill och gossip girl )sen ville älsklingen såå väldigt gärna spela lite wii så de blev att röra på fläsket för att lufta det ^^ Men sen minnsan blev det film på tv 4 film :) En mkt skön avslappnad kväll.

O ida sov man ut utan jarmo för han va tvunget att gå till jobbet (inte tvunget men man vill väl ha kvar jobbet ^^) Ja själv vaknade runt halv ett, sen blev dt vanliga tv tittande till halv två sen blev det frukost elr vid den tiden så kallas det väl för brunch :D Ja sen finns dt väl inte mkt mer att säga än att jag sitter o diggar musik ^^ Med tankar som planering av min fest som närmar sig promt o att JAG VILL RESA! :D

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback