Baad

uppdatering, ja vet men hade faktikst en hel del att göra dessa dagar så bloggen kom i kläm ^^ Men nu är den iaf på rättsidan o ja skriver för rätt dag :P hehe!

Jaha missade ju torsdagen o fredagen (fy skäms) i torsdags va ja iaf hos min underbara kusse o vi hade lika kul som vanligt :P men så brukar de bli när vi går ihop :P hon hjälpte mig me slingorna så tacksam e ja :) Sen så kom vår käre vän madde ner o tjöta me oss o vi latcha :D lite senare kom min baby (jarmo) o joinade oss, o han fick höra hur tjejsnack kan gå till :D mohahahaha! :P Ngt jag kan säga är att han blev lite förvånad ;) men get use to it baby! :P

Som ni vet så kommer ju fredagen efter torsdagen :P Ngt ja inte kanske behöver säga :P O då va allt som vanligt me min sömn , ja e ngt av en RIKTIG slappis, såå dt va ju synd att påstå att ja va uppe med tuppen! Ja steg minsann upp vad lunch ngt exat tid behöver vi nämna ^^ Men när ja vakna så va ja verkligen pigg o när ja titta ut lös en vackert strålande sol emot mig!! Så ja hoppa upp slängde på mig kläder o rörde ihop ngt att käka o satte mig sedan vid datorn o öste på musik som ja bruka gö när ja e själv o dansade loss till Kiss- Heaven´s on fire, den äger :D Sen blev ja tillfrågad av min kusse annika o ses i stan ngt ja tackade ja till såå klart :) så in till stan i vår dt vackra vårvädret... Ja mötte dem inne vid femmanhuset, vilka snyggingar som mötte mig ;) själv såg man ju ut som ngt som inte behöver nämnas vid namn :P Vår första stopp blev ur&pen :) Ja hade kvar presentkort kvar där så hittade lite smycken som passade mig :) Sen bar dt av till bankomaterna för o checka ifa stålarna kommit in på kontot men icke sa nicke, fy fan säger ja!!! Dt drabbade ju inte bara mig heller utan dt drabbade faktiskt min mor, min syster o min älskling! Vi behöver inte gå in på detaljer men apskaft säger ja! Jaja min käre kusse o madde skulle iväg så även ja drog mig hemåt denna gång :) Väl hemma så slappade ja, fixade me en översakning åt min käre älskling, sen blev dt midda o mera slapp medan ja vänta på min pojke skulle komma! För när han skulle komma hade vi en fest at besöka hos min vän emily i lindome!
Några timmar senare... så var vi iaf på festen...tack för en mkt trevlig kväll gummaN! O tack vare dina fiskar kom ja på en titel till min blivande barnbok! :)

Ja o nu sitter ja här för att delge er denna infon med min älskling bredvid o min mor som bäddar sin säng :D eftersom vi fick den otroligt glada nyheten att min syster o hennes underbara barn kommer ida ist :D:D!!! Gaah sååå skoj! :)
O ikväll ska ja iväg på fest till min UNDERBARA vän Carro som fyller 20 år imon!! GRATTIS Sötaste!
Ida känns dt underbar faktikst nu :D O som körsbäret på moset så e dt strålande väder ute :)

Vill bara säga grattis till mig o alla andra som heter maria då vi har namnsdag ida :D


Bilder kommer att dyka upp i morgon från torsdagen, samt från idag :)

Ha en underbar strålande dag!


Kommentarer
annika säger:

hehe grattis!;)

2009-02-28 | 21:35:21
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback