Ängelen och städtanten

Jaha, ida vart det en hektiskt och TRÖÖTT dag må jag säga, john blund glömde av mig på sin runda inatt så att sova vaar nästan uteslut så när man skulle träffa någon ida var man ju inte direkt pigg ungefär, tror bestämt att det va mer liv i en zombie än mig! :O
 
Men efter en lång resa till mötet var man ju så mycket mer piggare *not* men tack gode gud va tog mötet inte så lång tid men på vägen hem hände en grej, en underbar grej och det är sådana händelser som ja verkligen vet att det finns änglar! Min ängel är Magnus Gurman på kompetens centrum, en person som verkligen tror på mig och kände av mitt slit på den eviga jakten efter ett jobb! Någon som märkte hur mycket jag anstränger mig dag ut och dag in! tillbaka till händelsen, iaf så ringer han på min mobil och frågar om jag har något speciellt för mig, hmp tänker efter en lugn stund*asg* eller inte mina dagar är väl inte så upptagna ^^ Så det va iaf mitt svar och han hade då lyckats få en tid för mig på en intrevju för det va nämligen en person där från ett företag som behövde personal och han lyckades få in mig där! Så glad jag blev, så glad! Jag själv tyckte det kändes skit bra rent ut sagt och efter vad hans sagt så verkade han tycka detsamma, men va vet jag :O nu är det hoppet ja lever på =) Något man kan klara sig länge på!! Men tack Magnus Gurman!!  =)

Och tack älskling för att du ständigt tror på mig, o försöker hålla på mig lugn, å de e en utmaning då ja själv vet att jag är ett känslomässig atombomb ^^

Kommentarer
annika säger:

va härligt!! håller tummarna för dig gumman! :D

2009-02-10 | 16:38:14
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback