Sicken tired

Nu e fasen bestämt! Det är fan inte mitt år helt enkelt, såå jävla sicken trött på att konstant åka ner istället för att få chansen att ställa mig i den magiska rulltrappan som tar en uppåt, som låter det där varma magiska ljuset falla ner på en.

Nej det är fan inte mitt år, känns som jag halkat på banan skal hela tiden inte fasen är jag en apa vill hellre ha clementiner.. Kan inte sopa undan dem jävla bananskalen åt mig så att jag också kan få stå upp som folk få känna att jag faktiskt också är värd lite tur, att famla i mörkret är inte så kul så kan ingen vara det där varma ljuset åt mig?

Alla som känner mig vet att jag är skogstokig i julen men som det känns nu har jag ingen julkänsla, känner mig helt tom och ensam.

I veckan halkade jag ytterliggare på ett banaskal(trottoarkant) vilket ledde till en vecka i sängen, helt ensam, inget att umgås med eller prata med, bara lilla mig själv. `Och hur friskt tror ni det låter från en person som går utanför mitt rum som hör massa skrik och prat? Jag hade iaf sprungit andra hållet...

Ne, kan ingen hjälpa mig infinna den julkänslan som jag så depserat söker???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback