Medecin

Det är precis vad en härlig familje dag är, ett recept för glatt humör, som man sjöng så många gånger i barndome, sudda sudda bort din sura min och det är tillfälligt gjort :D

Detta året har jag känt mig lika sprallig och glad som ior, undrar ifall inte han var gladare? Jaja

Kommit underfund med att sova i soffa inte alltid är det skönaste allternativet, inte ifall nacket ligger vid sidan av kroppen och bena invikta längs kroppen, nae inte ens då? Ett kiropraktor besök är ju ett måste i så fall..

Dagen börja med frukost och sööl till max men heter du jonsson i efternamn så är det tydligen oundvikligt, eller så är att det bara min generation den har fastnat i. Räcker med en blick på något så går jag därifrån med fläckar över allt.

Sen gjorde vi alla oss iordning för en liten promenix och första stoppet på resan blev bibloteket fyren där dem hade massa pyssel för barn men det sluta med att jag och kära syster vad dem som satt kvar och kladda medans kevin sprang runt :P Det var med andra ord dagen för vuxna, ME LIKE!! :D Ser mitt framtidsyrke :P

Sen blev det en mysig fika på något man nästan riskerade tänderna vid varje tugga och för mammas del ingick det en hel del styrketräning när hon skulle skära upp en bit, så får väl se vad som bultar i hennes armar i morgon, kanske ett par muskler har odlats fram, vem vet? Isf ska jag börja skära upp kladdkaka varje dag!

Därefter blev det strosing på kungsmässan där dem till min mycket glada överraskning ropa ut att idol jury andreas var där för att signera sin nya bok. Jag va där så ofta att vakterna började ta mig för en stalker, hm ett besök till så hade jag väkl fått nya vänner i mitt nya hem kåken.

Nu efter en del inhandlingar senare vilar jag mig uttmattad i soffan, funderar på att tömma sista engerin på att hjälpa syster med disken..Undra om tankekraft hjälper? ´Har ju trots allt en liten del kvar min hjärna, men risken för mer tankearbete är att den brinner upp så kanske ska gå dit då?

Jajajaaaaa thats my day!

Kommentarer
Annika säger:

Magisk stämning igår:D

2009-12-05 | 18:14:47
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback