Måndag

Är ganska trött idag beorende på bristen på sömn i natt, nästan så man rev av sig håret men sen kom jag på att jag inte vill vara skallig eller ha hårbollar...

I fredags åkte jag&syster och dem kära söta barnen åkte till norrköpíng för städning av hennes gamla lägenhet och besöka hennes vänner och barnens farfar med familj.

Min stackars lilla hjärna är helt tom kan bero på alla städmedel så den kanske sugit upp och då återstår det inte mycket info där uppe.. Märkt att den kan enkelt överbelastas kan bara komma ihåg max tre saker åt gången för tar jag in mer så försvinner något annat..

Helgen har vart mysig och gått till städning och promenera med bilen. Och denna veckan är full rulle med promenering med bilen och besök till höger och vänster...

Nu ryter min mage på mig känns som en käftsmäll inifrån så kanske dags att mata den innan en till smäll kommer

Idag är det dessutom nedräkning till christmas eve :D 10 dagar och fortfarande en del som ska göras. För att den sista delen av julkänslan ska infinna sig och knö sig in i resten av mig har nämnligen en speciell hylla för det så måste jag julbaka och detta har jag ordinerat till älsklingen när jag kommer hem!

Puss & Kram skumbanan

Kommentarer
mersiha säger:

fin blogg :)

2009-12-25 | 10:45:26
Bloggadress: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback